Sonja-Andela.reismee.nl

prive plaats en stil...

maandag verplaats naar nieuw hotel,

I had hanif de batik painter gevraagd of hij tijd had om een soort evoluatie van zijn werk te overleggen, toen ik arriveerde was hij al daar, met weinig woorden 9 ,het engels is hier nog niet zo goed komen we eruit hoe we het werk willen , zijn vrije werk had hij meegenomen het was een nieuw expiriment , je gelooft je ogen niet....

hij lijkt gelukkig met mijn werk,hij wil ion korte tijd nog wat werken maken want de tijd begint een beetje te dringen, het proces ( handwerk duurt lanG)

no problem is een veel voorkomend woord hier, hij zal de 22 ste nieuw werk brengen.

deze dag ben ik een beetje gaan zitten voor me uit gaan kijken en naar het tingeltangel muziekje gaan luisteren, was wel even nodig, eind vd dag komt julie hier en ze brenget me echt naar een waanzinnig mooie plaats waar we koffie drinken ( praten over de Javaan in zijn algemeenheid, over vertrouwen en andere aanverwanten....s avonds terug in het hotel waar ik op dit moment alleen verblijf:-) een prive plaats zalig...

Dinsdag ga ik met Yogi naar Nasirum een groot artist hier, we hebben er zitten koffie drinken koekjes eten en lachen enorm lachen...hij woont op een plaats je kan je ogen niet geloven zo mooi, ik heb van hem geleert...dat verslag zal ik later maken, ik beleef zo veel kan het bijna niet onthouden...ga stoppen in een stoel zitten en proberen alles in me op te nemen,

De eerste 5 werken zijn al ingelijst en klaar om op reis te gaan door Java ja er is hard gewerkt

Dag lieve mensen, vanuit eenaltijd heerlijk weer en slipper klimaat..

Ga misschien ook maar eens in de zon liggen vandaag ( nog niet gedaan)

Reacties

Reacties

Mariska

Ja....pak dat zonnetje maar dat is ook goed, andere energieën opdoen je ogen dicht en laat je verwarmen..!!
Geniet gr Maris..

Annika

Jaaaa vergeet vooral niet te genieten!!! (maar dat is het elke minuut denk ik zo :) )
Ontspan! Zen zen!!!
Leuk om te lezen allemaal!
xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!