Sonja-Andela.reismee.nl

Oude ambachten westers design.

Oude Ambachten Westers Design

Het gaat hier overeen visie over kansen, ontwikkeling en samenwerking.

Een aantal jaren geleden ben ik terecht gekomen in Imogiri ( Indonesië), het heeft mij geraakt en niet meer losgelaten. Vol bewondering heb ik daar het eeuwenoude ambacht Batik mogen bestuderen en ervaren. Deze techniek heeft een gelijkenis met mijn liefde voor de Pen en Inkt.

Mijn doel is het authentieke ambacht in Imogiri in ere te houden, vooruitgang te bieden en de wereld een stukje mooier te maken.

Waarom dit verhaal?

Kunst is voor mij wellicht een van de belangrijkste dingen om mijn leven zin te geven. Concentratie, Passie passen bij mij als Beeldend Kunstenaar met weinig woorden over mijn werk maar bevlogenheid en veel ontwikkeling meer hoeft niet gezegd.

Ik vind het geweldig om samen te werken met mensen die hun vak verstaan. Het is een droom om de nieuwe vorm van toegepaste Kunst te ontwikkelen. ( Kunst toepassen in samenwerking met Batik artiesten in Java).

Waar en Hoe?

Imogiri Yogjakarta Indonesië

Het is Madame E. Suliantoro van Museum Batik ‘'CITO Wending' in Imogiri die mij gevraagd heeft een samenwerking aan te gaan en Julie Soewondo van Yayasan Asa Pradana die met haar organisatie een missie heeft educatie voor scholen in kleine dorpen omliggend van Imogiri hoog te houden, zei zal mij gaan assisteren bij alle netwerkenin Indonesia.

Mijnproject ga ik Andela-Imogirinoemen enik zal om te beginnensjaals laten ontwikkelen, elk artikel wordt een product van creatief ambachtelijk partnerschap.

Deze reis gaat om ondersteuning, creativiteit, bewustzijn, groei, vrijheid en de liefde voor het oude ambacht.

Wellicht wil jij ook meewerken aan een mooiere wereld en het Andela-Imogiri project ondersteunen.

Dit kan! Het rekening nummer is ING 9051731 tav STH Andela te Santpoort-Noord

Tot Slot,

Ik benal vol in voorbereiding enik vertrekstart 2 juli 2011

Grote Groet,

Sonja Andela

Beeldend Kunstenaar

http://www.sonja-andela.nl/

Reacties

Reacties

rietandela

Ja,het staat er op goedzo Rietje

Riet Andela

Heeft
jackie ook een reisblog ????

sonja andela

Goed idee, zal het haar doorgeven:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!