Sonja-Andela.reismee.nl

Tijdelijk afscheid

Vrijdag avond nog wat netwerkbezoeken gedaan en jawel achter op de brommer NO Problem:-)

Een bijzondere seremonie bij een opening exhebition , een housewarming van een artiest en een tot laat in de avond gepraat in Hotel.

Zaterdardag ochtend kwam Hanif zijn werk keurig afleveren, Yogi kwam ontbijten hij was uitgenodigt door de staf, we drinken koffie passen nog wat teksten aan voor zijn gegevens in nederland.. bespreken laatste details voor mijn SOLO exhebition in Java en over mijn kataloges die hier zal ontstaan enzovoorts...dan moet ik toch echt mijn koffer hier dicht gaan krijgen...tot het laatst uitgesteld( alles er maar ingesmeten)...komt Juul, de drie musketies drinken weer koffie, en ik val gewoon in tranen, wil geen afscheid nemen, Ik de mensen vh hotel yogi juul Hanif ( er heeft iets bijzonders plaatsgevonden .Nu ik dit schrijf slik ik mijn emotie maar niet in...Het resultaat wat ik bereikt heb is ver boven verwachting, ook al is de stap pas nr 1... Het is tijd om te gaan de taxi komt en we nemen allemaal innig afscheid, juul gaat met me mee naar de airport en ik sms me het ongeluk tot ik in het vliegtuig zit......

In Jakarta naar vriendin haar huis......Hier blijf ik in alle rust tot woensdag avond dan is de tijd op van ik kan wel zeggen allemachtig prachtig

dag dag....

De Kunst is nog steeds om wakker te blijven in je droom ( WIE SCHUD ER EVEN...)

Reacties

Reacties

marjon

droom jij nog maar even lekker, wakker ben je genoeg :-D Gefeliciteerd met je succes! en tot snel,
liefs

ans bakker

he son, mooi,
liefs ans

jackie

Je bent wel weer bijna thuis :)

Frances

Nou Son. Je verhalen waren weer mooi. Het is een ervaring wat ze je nooit af kunnen nemen.
Ik wens je alvast een goede reis terug.

Liefs Frances

conny

Lieve Sonja...
Fijn dat ik met je mee mocht beleven, mee in jou beeldende avontuur. Goede terugreis!
Mens ik hou van jou.
lfs. Conny

Mary

Lieve Sonja,
wat heb je een bijzondere reis gemaakt!
Je zult met pijn in je hart afscheid nemen daar, maar hier wachten ook weer mensen op je die je waarderen!
Goede terugreis en tot gauw.(neem wat mooi weer meer)

mariska van der willigen

ha sonja, fantastisch om je verhalen te lezen!

mariska van der willigen

en echt geweldig dat gevoel van het zogenaamd onbereikbare uit je halen, ik voel het helemaal met je mee. gefeliciteerd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!