Sonja-Andela.reismee.nl

Rumah Aman .... Veilig thuis

Weer veilig thuis alleen de koffers nog, die zijn nog niet aangekomen..

Augustus zal mijn eerste expositie zijn binnen de borobodurgroep, waar ik heel blij mee ben, ik heb mijn grote liefde de Kunst overgedragen ( wat een hele overwinning was) aan een goed mens die weet hoe belangrijk het voor mij is..

Vervolgens zullen er solo expos plaats gaan vinden.

Ik ga alles laten bezinken, hoe ik mijn volgende stappen ga maken, ik zit vol met vervolgplannen, de eerste stappen zijn gezet. Het is ook even wachten op mijn koffers...., mijn jetleg verwerken en in nederland weer te aarden....Binnenkort zal ik een presentatie doen op atelier, hoe dat weet ik vandaag nog even niet...

Reacties

Reacties

ans bakker

liefs ans

marjon

Welkom thuis! Laat wat van je horen als je er 'klaar' voor bent, liefs

Sonja

Doe ik Marjon:-)

annika

welcome home! nice to live your dream eventough its hard :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!