Sonja-Andela.reismee.nl

Exposities

Het gaat hard, Er is bijna geen tijd om te landen....val gelijk met mijn neus in de wintercollecties in winkels, moet gaan nadenken over het winter decor.... De ontwikkeling in mijn hoofd qua kunst groeit door, het eerste werkstuk na mijn reis is klaar verrassend;-)

Vandaag kreeg ik een aanbod om in Parijs te exposeren .

En het bericht van Yogi dat mijn eerste expositie in Jogjakarta 18 augustus in de Taman Budaya een feit is. Dat is een plaats daar kon ik niet van dromen waar de www.artfairjogja.com was.

En 23 augustus gaat er een expo van start in Kamawibangga Museum bij de Borobodur Centraal Java....

Ik ben heel benieuwd wat mijn werk in deze nieuwe omgeving gaat doen, zonder mij erbij.

Ik mag trots zijn en dat doe ik dan maar ook.... zo en nu spinnen hihi ( voor degene die het niet weten heel hard fietsen op hele harde muziek;-)

Reacties

Reacties

Shirley

Ik heb net je blog gelezen, en vind je project Super Bloody Bagus :)

Shirley

nu hoop ik wel dat ik me goed herinner dat Bagus in het Bahasa hetzelfde is als 'Nice' in Engels :)

sonja

Helemaal goed;-), zie je woensdag :-)...Alleen al het meedenken vind ik top!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!