Sonja-Andela.reismee.nl

Aangekomen thuis:-)

Daar is ze dan,

Bedankt iedereen voor de smsje belletjes etc....

Zondag in Jakarta aangekomen bij Marcella, vriendin in Jakarta, lekker op het idylische terras geploft en aan het detoxen begonnen;-)het voelde alsof ik hier gisteren nog was gewoon thuis.

Maandag mij laten verwennen in een salon lekker een massage pedicure en manicure en in het zwembad geplonst om even in het nieuwe systeem te komen....

Vandaag naar Yogjakarta gevlogen,( klein uurtje vliegen) Oeps zwaar overgewicht.( De bagage he, ik ben niet meer overgewicht maar veel Sonja:-)..kwam er nu niet vrij door..

Julie mijn vriendin hier heeft ik kon ook niet anders verwachten een geweldige boomhut voor mij geregeld, zo een van hout en een hemel boven mijn hoofd, het avontuur gaat morgen beginnen...Om 9 uur wordt ik opgehaald ik ga ik naar naar mevr suluwondo ( als ik het goed schrijf en meerdere painters..)..., Ik ga het beleven.

Ik heb op dit moment een nieuw tel nummer +6282123153861

Het kan ook 085813101163 worden....

Mijn eigen nummer blijft ook aan..

Dag nederland ...greetings .