Sonja-Andela.reismee.nl

chaos :-)

Het is altijd chaos voor je HET gevonden hebt:-)

Zoveel vandaag kan het bijna niet beschrijven...Ik begon wel even met een paar banen te zwemmen dat wel.

Yogi kwam naar hotel maar hij was ook nog druk vandaag en morgen dus we gaan elkaar vd week ontmoeten..( yogi is een groot artiest)

Oh ik moet hier stoppen met typen

In iedergeval er zijn op 2 plaatsen begonnen met mijn ontwerp..

En ik heb mevr sullontorro ontmoet waar ik morgen het proces mee induik hoe we mijn verhaal gaan uitvoeren, ga naar javaans authenthiek huis zonder internet en toch wel flink aan de gang..

Moet stoppen hier....

Het is fijn hier als je weer loopt te huilen van pracht begrijpen jullie het wel

......Big smile

Salamat miss Sophia:-)

Reacties

Reacties

ansbakker

spannend son, oh meis wat fijn, oooh sonnnie

Riet

Lieve Sophia dat klinkt allemaal goed..maak de wereld gelukkig .blij was je altijd,maar nu is het nog blijer he ???

Riet

Ook hier gaat het goed kus R

gerda de waal-rodewijk

Dag Sophia ik heb je reisblog gevonden en geniet mee !
Lieve groeten, Gerda.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!