Sonja-Andela.reismee.nl

werken

Het is nu zaterdag, er gebeurt veel, inmiddels wordt er in Imogiri hard gewerkt aan mijn werk, het is goed hoe ik het thuis voorbereid heb, de mensen hier moet je precies voorschrijven tot elk detail hoe je het hebben wilt anders lachen ze en zeggen jajaja maar het gebeurt niet,

Inmidels is Yogi mijn grote kleine kunstenaarsvriend langs gekomen, Hij heeft invloed in de kunstwereld en wil mijn werk heel graag gaan beheren, dit is wel heel bijzonder, hij gaat het framen ehhh ( inlijsten ) en solo exposities van 10 werken door Java heen laten trekken en dit zijn geen grapjes....., inmiddels ben ik met hem achter op de scooter al naar verschillende galeries geweest zijn site is www.yogi-setyawan.exto.nl als ik het goed zeg kijk maar via mijn site op de links...

Julie mijn vriendin is nog niet hier ze is nog in singapore en komt zondag, we zouden naar Flores gaan, maar iedereen trekt hier aan me je met hier blijven dan gaan we dit en dat, ik zie het maar per dag, hoop met samples thuis te komen dat is mijn doel, de batik en vooral de batik in Natuurmateriaal is een langproces de verfbaden moeten wel 5 keer,.....

Verder ga ik nog met iemand praten die meer van het prinsclous weet en wie weet kan ik dit project uitbouwen ( nu heb ik wat krap tijd )omdat het werksysteem heel anders is als in nederland heb je tijd nodig.

Als ik met samples terug kom ben ik al heel ver gevordert...

Op 2 andere plaatsen wordt ook aan een doek gewerkt, so keep up the art craft... heb geduld en wees blij....

Ik zit hier in een hokje te typen ga er snel uit aan de papaya..... om 3 uur komt yogi en we gaan in zijn atelier een gezamelijk werk proberen neer te zetten ...... we hebben lol en nee voor degene die denkt dat hij een wit paard heeft neeee...we hebben wel veel lol en serieus talk...

Morgen naar borouboedoer ga ik eens een wens doen

salamat lieve volgers

Miss Sophia

Reacties

Reacties

Peter

:-)

Ingrid

Genieten voor je Son :-)! Liefs Ing

Maris,

Gedachten ....! Wat een tijd, en zo veel te bleven. Heerlijk hoor zo genieten. xx Maris,

Ans

He lieve son, wauw wauw wauw, wat fijn!
lieve vind je een bofkont!
johan vraagt zich af o f de sathe lekker is, doei uit zonnig zeeland,

sophia

hahaahah, ja sate is enak:-) en vooral papaya Johan hi..., op naar t volgende..verhaal

Conny

Hey lieve Sonja...Pas een goede week weg en als ik dan lees waar je allemaal hard mee aan het werk ben,....!Dat is natuurlijk die Azïatisch ENERGIE die jou zo goed doet:)Super wat leef ik met je mee.
Veel Geluk, denk aan jou.
Liefs Conny

Riet Andela

Bedankt voor die mooie en leuke berichten .mam

otto en toos

Je moeder heeft jouw geweldige indrukken van je Indonesie reis doorgestruurd.
We wensen je heel veel succes en zijn benieuwd naar de nieuwe batik motieven. We wensen je heel veel succes

sonja andela

Daar zit ik dan , er wort an mijn werk gewerkt op javaanse stijl. Je moet vooral niet alles in een dag gedaan wilen krijgen, maar als je mee gaat met de flow dan is er een weg...even kijken of ik er nieuw erhaal op kan plaatsen wat t lukt niet steeds;-) morgen is er dan weer een dag...

otto en toos van walstijn

Van je moeder hoorden wij dA

otto en toos van walstijn

Van je moeder hoorden wij dat je succes hebt geboekt met je batik ontwerpen waar je zo op gehoopt hebt. Proficiat en nog een fijne tijd in Indonesie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!