Sonja-Andela.reismee.nl

batik

Dinsdag, Ik heb gisteren met Julie mijn vriendin die gisteren is gearriveerd , en madam sulliontorro besloten niet naar Flores te gaan, ik kan me beter deze reis storten heel diep in de batik en de hele cultuur erachter, morgen krijg ik en dat schijnt heel uniek te zijn dat alle vooraanstaande batik bedrijven in java een seminar hebben, we gaan morgen om 4 uur in de ochtend weg verblijven daar een nachten ( nou ja de verhalen volgen ) we hebben nualleen al lol want de dress code is batik;-) ( ik hou van mooie dingen maken, maar hoef er niet zo nodig mee op de voorgrond;-) gelukkig ik mag mijzelf zijn....hihi het wordt wel een VIP tripje...bofkont..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!