Sonja-Andela.reismee.nl

artiesten zielen

Raak de tel een beetje kwijt ,met een beetje creativiteit plak je al de verhalen aan elkaar:-)

Zaterdag zou ik dus naar yogi zijn familie gaan, ik heb totaal geen orientatie hier dus ik laat mij mee slepen...hij zou me ophalen met de brommer No problem No problem zegt ie steeds het ws gewoon 1,5 uur door het chaotische verkeer , het grappige is dan zie je een vrahtwagen met alles erop en en danligt iemand er boven op te sms met eenblack berry zo appart...

In ieder geval aangekomen bij het huis van yogi zijn fam wasik weer in een soort shock zo allemachtig prachtig. gewoon een museum...maar de keuken is dan weer wel orgineel er wordt gewoon nog op vuur gekookt....ongelooflijk lieve mensen.

Zijn werk aan de muur van mooi werk wordt ik stil.....meer hoeft niet gezegd...

We hebben gegeten in de traditionele keuken er staat gewoon een boom in en de planken zijn er omheen gemaakt,maar het museum is strak wit...

S avonds zijn we naar een galerie gegaan, of ik het goed vind of mijn werk hier ook mag....Ik maak vrienden hier in yogja...geweldige zielen......:-)

De dag erna zijn we om 5 uur in de ochtend de zonsopgang gaan bekijken bijde borobodour....Wat kan ik zeggen, weer niks mooi...

Er zijn dus al aardig wat plaatsen besproken waar yogi mij gaat vertegenwoordigen, we hebben enorme lol...waarmee..nou met het liedje hoofd schouders knie en teen vertalen tussen engels bahasa en indonesies hahahhahaah....

Ik heb vandaag een rustdag en ga de tjanting zelf in de hand nemen, tot nog toe was ik aan het tekenen, denk dat ik vrijwerk ga maken:-) vanavond eet ik met Juul....

Lieve mensen heel fijn de berichtjes.....Sophia is aan het werk maar ze houd ervan hahaah

Yogi zou zeggen...wees gelukkig altijd hoe dan ook......smile

Reacties

Reacties

ansbakker

lieve son, we zijn zo benieuwd naar je foto's. Ik hou van plaatjes, kunnen we nog meer meegenieten. Oh wat bof jij zeg, maar wat son, man je bent het dubbel en dwars waard mooie vrouw, eindelijk op je plek, was je al maar nu nog op lokatie, weg dekorasie!!, kus uit zeeland, ENJOY!

Esther

Jouw dankbaarheid, verwondering en intense beleving spat van je blog af! Blijf vooral met volle teugen genieten, het is een kunst. Ik ben blij voor je!!! Heel veel succes en geluk aldaar! Het is je zo gegund! :) XXX

Annika

WOW!!!! Zo gaaf! Mooi om te lezen dat het allemaal is wat je hoopte! GAAF GAAF GAAF!
Lieve groetjes van je nichtje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!