Sonja-Andela.reismee.nl

Missie geslaagd

Hoe trots kan je zijn hoeveel emotie kan er los komen, hoeveel liefde voor mijn vak heb ik...

16 juli 2011 ik vergeet hem niet..

Het is me gelukt een droom uitvoeren alleen aan de andere kant van de wereld, gewoon 12000km verderop.....THE WORLD HAVE NO LIMITS....Mijn lijn met indonesia is een feit..

Oude ambachten westers design. Mijn project die zijn eerste feit heeft bereikt gaat over Visie, Kansen, Ontwikkeling en samenwerking, me bevlogenheid

De bijna onmogelijke stap die ik gemaakt heb is goed, het doet iets met het bijna onmogenlijke uit jezelf halen ( niet uit te leggen)

Diep in de Dessa, je idee neer leggen en kijken of ze er voor open staan..Ze de vrijheid geven om hun eigen idee met die van mij te mixen is iets wat je moet kunnen verstaan....

16 juli een speciale dag.

werd door taxi opgehaald naar juul, ik wilde graag naar oude damewaar ik 4 jr geleden een nacht heb geslapen...we ontmoeten haar ze zegd u bent verandert ( ja ik ben veel sonja;-) u bent wijzer u zit op de juiste weg, ik had wat kadootjes uit nederland en we gaan kijken hoe het museum er voor staat 4 jr geleden werd er hard aan gewerkt na de aardbeving...

Het is een serene plaats geweldige admosfeer ik koop war werk in ( want uiteindelijk gaat het om ondersteuning vd ambachten......

Terug naar juul haar huis komen de uitgevoerde ontwerpen binnen ( het feit dat het gelukt is brengt mij tot huilen , ik ben er goed in maar die is een emotie die los komt nou ja....het gaat nog even door juul zegt mijn hart brand als ik je zo zie top....

we vieren het met een luxe koffie ergens champagne hebben ze hier niet hi2

Ik wil graag in mijn laatste week op een wat stille plaats zitten dus we gaan op hotel jacht, maandag kan ik daarheen in eerste instantie 3 dagen maar we praten wat door en kan zo lang blijven als ik wil en krijg een expo plaats aangeboden Hi2Na de zoektocht gaan we wat rondlopen in het hart van jogja en vervolgen gaan we naar www.artfairjogja.com wederom geweldig druk vol bezocht echt druk en werk een voor een tophet is heel druk dus we besluiten te gaan en op een ander moment terug te gaan om alles in me op te nemen,

We gaan lekker eten en terug naar hotel .

salamat

Ondersteuning uit nederland het kan nog steeds de lijnen staan open zouden ze bij RTL 4 zeggen haha

Reacties

Reacties

ansbakker

lieverd, dank voor je mooie neiuws, kus ans

Mariska

Wat indrukwekkend Sonja! Ik lees je blog met veel plezier! Succes nog met alles ! Liefs Maris,

Ingrid

Fijn Son, goed om dit te lezen :-)!
x

marjon

Hi Sonja, ehh miss Sophia, was even vergeten je blog bij te houden. Nu zondagochtend vroeg lees ik vol verwondering en bewondering......
Wat machtig mooi, Son, het is jullie gelukt! Ik zou graag even om de hoek willen spieken, het is zo'n ongelooflijk mooi verhaal! Ik hoop dat je op de rustige plek ook wat rustig wordt van binnen, kan mij voorstellen wat dit allemaal bij je losmaakt :-D
Tot snel, ik wil alles (!) incl foto's van je horen,
liefs Mar

Sandra

Geweldig Son! Het is je gelukt! Rust nu maar lekker een weekie uit...

Annika

YES YES YES you did it!!!
trotse groetjes uit nederland.
Geniet nog een week en neem het allemaal nog even uitgebreid in je op... Dan neem je de vibe mee hierheen :)
Liefs Annika

Frances

Hi Son, Geweldig om je belevenissen te lezen.
Geniet er nog lekker van!
Lfs Fran

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nedeland vind je een kanjer !en ik ook.k.mam

SONJA

GLIMLACH....

gerrit

Goed bezig son,
Nou hopen dat je dit verder kan brengen!
Groetjes uit een nederlandse zomer
Gerrit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!