Sonja-Andela.reismee.nl

Afrondingen

Salamat pagi....

Ik moet bijna helemaal omschakelen om nederlands te spreken....

Gisteren een bezoek gebracht aan Hanif ,hij is hard aan het werk voor mij, en voor zichzelf uiteraard...we drinken wat thee, bespreken wat zaken hoe ik de samenwerking zie, Indonesia werkt anders als nedeland, ik denk dat we tot een goed plan zijn gekomen...

Vervolgens vertrekken we naar madam Suli, om afscheid te nemen.( en laatste afspraken te maken)

Ondertussen onderweg gaan we de ticket terug naar jakarta boeken, zaterdag avond 23-7 ga ik terug naar ella vriendin in jakarta .

ondertussen zijn een hoop werken ingelijst ,dus Yogi pikt me op we eten in een locale gelegenheid en gaan door naar zijn studio...hij is druk aan het regelen en mijn werk ziet er prachtig uit in de lijsten van hier ! mijn werk krijgt een heel nieuw gezicht, het voelt goed!

We bespreken hoe de openingen moeten gaan plaatsvinden, als ik er niet ben, ze doen het hier met seremonies ( schrijf ik het goed?) en vervolgens genieten we van koffie en papaya.

Jeetje wat kunnen wij lachen hij gewoon bikkelhard in behassa en ik in het nederlands en elkaar dan volledig begrijpen, zo gaaf....

Laat terug naar hotel

Vandaag nog 3 afspraken bij exhebitions met de organisatie en dan neem ik mijn 2 beste vrienden vanavond mee uiteten ...Ik heb vrienden gemaakt.....no limited friends zeggen we and no limited work....but limited bahasa;-)

Salamat lieve mensen.....

Reacties

Reacties

ans bakker

ooooh moooooi son

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!